marți, mai 12, 2009

In plimbare...

Vroiam sa scriu despre o alta experienta a mea aici, in Maroc...dar cred ca si asta este destul de interesanta si de placuta pentru cei care vor citi, asa cum a fost si inca ramane pentru mine... Este o calatorie, mai bine zis o scurta excursie de doua zile la Cascada Ouzoud, care se afla destul de aproape de orasul in care locuim...

Zis si facut ne indreptam spre locul cu pricina (pe care Rachid il stia, dar despre care eu nu aveam nici cea mai vaga idee). Drumul nu a fost greu si nici foarte lung, undeva aproape de o ora cu plus sau minus... Cert este ca urcam inspre munti, drumul este sinuos dar extraordinar de frumos, este salbatic, este natural (nu stiu cum m-as putea exprima mai bine). Ajungem in sfarsit si la destinatia noastra.

Ce pot sa zic mai mult decat sa spun ca sentimentul pe care l-am incercat a fost de liniste, de asezare, de calm, de contopire cu natura? Nu era foarte multa verdeata, dar cascada si...maimuticile in mediul lor natural au facut totul... Maimuticile nu vin foarte aproape decat daca le arunci painica sa manance (pacat ca nu vin sa o ia din mana noastra, dar poate ele stiu mai bine ce stiu)... Plus grupurile de vizitatori (in special tineri) care cantau si dansau de bunavoie in spatiul acela ca de basm (imi pare rau ca nu am si poze cu grupurile acelea de oameni, dar cu prima ocazie cand mai merg acolo am sa le fac si lor cateva poze).


Peste tot te intampina vanzatorii cu tarabele sau magazinele lor in care poti gasi o multime de articole...de la argintarie lucrata manual - bijuterii si fel de fel de vase - la articole de imbracaminte, mancare, muzica si tot felul de alte nebunii...

Pentru o "vizita" mai adecvata puteti da click pe acest link http://www.ouzoud.com/si va veti face singuri impresia...

Niciun comentariu: