luni, iulie 11, 2011

turta de cartofi

De obicei lunea gatesc ceva simplu si rapid. Astazi, fiind luni, nu m-am abatut de la regul (desi se mai intampla cateodata dar nu astazi). Asa ca am facut o...
Turta de cartofi
Ingrediente:
5 cartofi medii
2 triunghiuri de branza topita
putina mozzarella
1 ou
marar
sare si condimente
unt

Se spala cartofii si se fierb in coaja in apa cu sare. Cand sunt fierti se curata de coaja, se zdrobesc ca pentru piure, se adauga triunghiurile de branza topita, se rade putina branza mozzarella, se adauga sarea si condimentele (sau delikat), oul si un cubulet mic de unt. Se amesteca bine toate acestea. Compozitia se pune intr-o tava/forma unsa cu unt, se mai rade deasupra putina mozzarella si se pune la cuptor pentru 10-12 minute, sau pana capata ca putina crusta.
Este delicioasa. Noi am avut langa ea carnaciori la cuptor si o salata de varza rosie cu morcov si rosii.

Pofta buna!


2 comentarii:

Irina spunea...

Imi place cum arata. Se face usor si cred ca e foarte buna! Ce mai face cel mic?

calatorprinlume spunea...

Buna Irina!

Da, se face si usor si este foarte buna la gust. Noua ne plac foarte mult cartofii, si tot incerc in diferite combinatii.

Marwan creste, in curand face 6 luni...nu imi vine sa cred cum trece timpul asta!

Vacanta placuta!