miercuri, septembrie 15, 2010

rapid...

Aseara am avut pofta de altceva. Sa fie totusi usor de facut si si gustos. Asa ca m-am apucat de facut piure de cartofi cu snitele.
Piure
6 cartofi
1 cub de branza topita
lapte
unt
sare/delikat
Am fiert bine cartofii, curatati si spalati. I-am pisat, am adaugat branza topita, laptele si untul, am amestecat bine. Am potrivit cu delikat de data aceasta.

Snitele
1 piept de pui
1 ou
2 linguri de lapte
faina
pesmet
sare, pieper (sau delikat)
Am spalat pipetul de pui, l-am taiat in fasii potrivite (mi-au iesit 6 snitele). Am pus intr-un castron un ou, l-am batut, am adaugat cele 2 linguri de lapte, sare, piper. Am trecut fiecare fasie de pui intai prin faina, apoi prin ou si la sfarsit prin pesmet si am pus la prajit.
Totul a fost rapid, simplu si gustos.
 Am servit alaturi de o salata de ardei copti cu rosii: 3 ardei, i-am pus la copt, i-am curatat de coaja si i-am rupt fasii, am taiat 3 rosii, am adaugat sare, ulei de masline si otet.
Asta a fost :).

Niciun comentariu: