duminică, august 16, 2009

ganduri, sentimente...


Cine esti tu...? Cine sunt eu...? Cine esti tu...?
Tu esti oceanul meu, esti marea mea...
esti apa in care ma scald zilnic,
esti soarele care cu managieri de dor imi svanta corpul.
Esti vantul care in adierea lui lin imi alina dorurile.
Esti ploaia care zilnic imi spala pacatele.
Esti seva copacului care ma hraneste,
esti frunza pomului care imi tine umbra.
Esti cerul care imi adaposteste visele,
esti zeul care imi implineste dorintele.
Esti suflul care zilnic imi inspira existenta,
esti picatura care imi umple fiinta.
Esti soarele meu pe cerul plin de nori,
esti norul care ma apara de arsita,
esti adierea de vant care imi sterge sudoarea.
Esti apa pe care o beau insetata fiind,
esti bucatica de paine pe care infometata o inghit.
Esti visul care pe aripile lui ma poarta intr-un alt univers,
esti catecul pasarilor care ma face sa ma trezesc.
Esti lumina care imi arata drumul in noapte...
Esti oare aievea, eu oare exist?
Nu sunt doar un vis, nu esti doar un vis?
De ce nu imi spui cine esti tu?
In lumea asta nebuna, de valori pierduta, fara de capat si fara de inceput, in care tot ce are sens este fara de sens si fara de inteles si in care non-sesnul si non-valoare sunt pe culmi de zare, iubirea noastra pare o nebunie, pare un vis, o halucinatie sau chiar o iluzie. Insa eu stiu ca esti real si ca sunt reala, ca noi suntem aici, impreuna.

2 comentarii:

roxana spunea...

ce frumoasa declaratie!...
sa fiti sanatosi si sa va bucurati cat mai mult unul de celalalt, impreuna!

calatorprinlume spunea...

Mersi mult Roxana. La fel si voi sa va bucurati unul de celalat cu fiecare clipa care trece mai mult si mai mult.