marți, octombrie 13, 2009

dorinte...

Imi amintesc ca, mica fiind, pana a se naste si in mine dorinta de a face cariera, imi doream o familie, o familie a mea, de care eu sa am grija. Si Dumnezeu mi-a indeplinit visul: am o familie numeroasa si fericita. Eu si cu Rachid, suntem parintii. Deocamdata, pe post de copii ii avem pe Oscar (pisoiul nostru scump si drag) si...3 iepurasi. Ziua se joaca toti copiii in gradina, iar seara, iepurasii merg in adapostul lor, facut in gradina, iar restul ne retragem in casa...doar pana a doua zi, cand ne reintalnim cu totii.
(Oscar la baita)
(Oscar dormind)
(iepurasii in "casuta" lor din gradina)
Acum nu foarte mult timp, nu mai credeam ca viata simpla, asezata, ma va putea face fericita. Insa acum stiu cu siguranta ca altundeva si in alt fel nu as fi putut vreodata sa simt asa cum simt acum, sa fiu asa cum sunt acum! Dumnezu mi-a implinit primul vis al vietii mele si a fost mult mai intelelpt decat am fost eu acum 3 ani...

Niciun comentariu: