marți, octombrie 13, 2009

melancolie in seara racoroasa de octombrie

De mult nu am mai ascultat...cred ca s-au facut poate mai bine de doi ani, insa in seara asta, mi-am amintit...si impartasesc impreuna cu voi o "iubire cruda"...
http://www.youtube.com/watch?v=QvzacItGYwA
Pentru ca Roxana mi-ai facut pofta de vinul fiert, si pentru ca nu am in casa pic de vin, insa am (sac!) niste tuica, am fiert ceva din ea, cu putin zahar si piper...am deschis toate geamurile si usile ca sa simt racoarea noptii si...simt in suflet o atmosfera de sarbatoare, de sarbatori de iarna, asa cum le traiam in copilarie. Aveau un iz de poveste, care, pe parcurs, s-a pierdut; insa azi, il simt din nou, este aici, in sufletul meu... Intotdeauna mirosul de tuica fiarta si de portocale (care se regasesc in acest moment in casa mea) mi-au amintit cumva de sarbatorile iernii.

Niciun comentariu: