duminică, februarie 14, 2010

de duminica2

Cred ca am luat-o razna...parca nu mai pot trai daca in frigider sau prin cutii nu am ceva dulce...nu neaparat sa mananc, insa sa le fac, sa le vad...sa le traiesc. Asa ca incerc sa am mereu ceva dulce, sa "incropesc" gusturi si arome...
In seara asta am facut un tort...asa am avut chef. Am citit aici despre un sos de caramel si cum sunt innebunita de-a binelea dupa caramel, am zis ca trebuie sa il incerc. Si l-am facut, este grozav, intr-adevar. Si pentru ca aveam acest sos, am zis sa fac si ceva ca sa il folosesc...si am facut:).

Tort de duminica
Ingrediente:
Blat - ingredientele si modul de preparare le gasiti aici

Crema:
Pentru crema de vanilie vedeti aici, crema 1,ingrediente si preparare.
Crema de caramel: se ia jumatate din crema de vanilie, se adauga 2 linguri de sos de caramel, 2 linguri de cacao si 1 lingura de cafea, se amesteca bine, 5 minute pe foc, si gata!
*** Am uitat sa adaug ca dupa ce se ia de pe foc, se adauga 100 de gr de fulgi de nuca de cocos :).

Se acopera cu frisca (batuta in prealabil cu putin zahar - sa nu fie prea dulce pentru a da un gust racoros), se presara cafea sau cacao, se pune la rece si se gusta in doi :).

Pofta mare!
*** O sectiune

Niciun comentariu: